FAQ

1. Jak długo będę czekał/a na wysyłkę?

- Zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. Całkowity czas realizacji zamówienia jest to czas realizacji + czas potrzebny poczcie/kurierowi na dostarczenie przesyłki. Paczki wysyłamy 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Znaczna część zamówień dociera do adresata w ciągu 2-3 dni od złożenia zamówienia (lub wpłaty pieniędzy).

2. Ile kosztuje wysyłka?

- Koszty wysyłki zależą od rodzaju wysyłki i wynoszą odpowiednio:

Poczta Polska, przedpłata na konto- 10zł
Poczta Polska, pobranie - 15 zł
Kurier GLS, UPS, DHL przedpłata na konto - 25 zł
Kurier GLS,UPS,DHL pobranie 35 zł
Przelewy24 – 15 zł
Wysyłka zagraniczna, przedpłata na konto - 70 zł

3. Nie mieszkam w Polsce, czy możecie wysłać mi paczkę?

- Owszem, realizujemy wysyłki na terenie całej Europy. Wysyłki takie są realizowane TYLKO za pośrednictwem Poczty Polskiej i wymaga przedpłaty na konto. Koszt takiej wysyłki to 70zł.

4. Chcę coś u Was zamówić, ale nie chcę się rejestrować czy jest taka możliwość?

- Zamówienia można składać również telefonicznie lub smsem, e-mailowo wysyłając zamówienie na adres info@krainazmyslow.pl . Pamiętaj aby przy składaniu zamówienia podać dokładne dane adresowe na jakie paczka ma zostać wysłana tj. imię i nazwisko, ulicę wraz z numerem domu i mieszkania, kod pocztowy i nazwę miejscowości. W zamówieniu staraj się używać nazw identycznych jak te ze sklepu, możesz podać cenę produktu. Prosimy także o podanie przy zamówieniu kontaktowego numeru telefonu oraz adresu e-mail.

5. Dzwoniłem/am, ale włączyła się poczta głosowa.

-Nasi konsultanci dostępni są w godzinach pon-pt 8-20 oraz sob. 10-16. Zachęcamy do pozostawienia zamówienia lub informacji o chęci jego złożenia na poczcie głosowej. W takiej sytuacji ktoś skontaktuje się z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.

6. Czy paczki pakowane są dyskretnie?

- Wszystkie wysyłane przez nas paczki są pakowane bardzo dyskretnie w karton lub kopertę bąbelkową, owijane są zwykłym papierem pakowym i oklejane grubą, mocną taśmą - nikt nie dowie się co jest w paczce bez jej widocznego uszkodzenia/otwarcia. Na paczkach nie ma żadnych naklejek ani napisów sugerujących zawartość i pochodzenie. Również nazwa i adres nadawcy jest neutralny i niezwracający uwagi.

7. Chciałbym/abym dokonać przedpłaty, gdzie znajdę numer konta?

- Numer konta i dane potrzebne do dokonania przelewu znajdują się w dziale kontakt po zalogowaniu.

nr konta:

22 1060 0076 0000 3040 0305 7420

8. Chciałbym dokonać przedpłaty, ale nie posiadam konta w banku, jak to zrobić?

Wpłaty można  dokonać przekazem pocztowym oraz w dowolnym banku. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie www.poczta-polska.pl

9. Co to jest POSTE RESTANTE i ile to kosztuje?

-Usługa Poste Restante to najbardziej dyskretny sposób dostarczenia przesyłki. Paczka nie jest wysyłana do domu a do urzędu pocztowego wybranego przez zamawiającego. Oznacza to, że listonosz nie przychodzi do domu i nie pozostawia awizo ani w żaden inny sposób nie informuje, że przyszła paczka. Adresat musi sam pójść na pocztę i dowiedzieć się czy nie czeka na niego przesyłka. Za tę usługę nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty, oprócz standardowych opłat za przesyłkę. Na poste restante paczki mogą być wysłane zarówno po przedpłacie jak i za pobraniem. Aby zrealizować taką wysyłkę musimy znać dokładny adres wraz z numerem urzędu pocztowego. Adresy placówek pocztowych można zleźć na stronie poczty polskiej www.poczta-polska.pl

10. Chce dokonać przelewu z zagranicy, jak tego dokonać?
- Informacje potrzebne do dokonania takiego przelwu znajdują się w dziale "za granicę", w każdym współpracującym z nami bankiem.  Numer konta i dane do przelewu są dokładnie takie same jak w przypadku wpłat krajowych.

11. Chciałbym towar u was zakupiony odebrać osobiście, czy istnieje taka możliwość?

- Tak, towar można odebrać osobiście w sklepie w Kutnie. Jednak zanim przyjedziesz skontaktuj się z nami w celu ustalenia czy towar z zamówienia znajduje się w sklepie w danej chwili. 

-Można również dokonać przedpłaty w celu zarezerwowania produktu. W tytule przelewu wystarczy wpisać nazwisko i numer zamówienia.

Kontynuuj
Czas wyświetlania strony: 0.175s