Regulamin

 

Regulamin sklepu internetowego

Kraina Zmyslow.pl
 
Ostatnia aktualizacja  01.05.2010
  1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.krainazmyslow.pl, prowadzony jest przez firmę Kraina Zmysłów z siedzibą w miejscowości:  Kutno, gmina Kutno woj. łódzkie. na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dnia 20.04.2010 roku nr 13442.

    Dane Sprzedawcy:

    Kraina Zmysłów

    PKD 2007  46.90.Z

    Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
    PKD 2007  47.91.Z
    Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
    PKD 2007  47.19.Z

    Sprzedaż detaliczna prowadzona przez w niewyspecjalizowanych sklepach  PKD 2007  47.99.Z
    Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i tagowiskami.

  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Oferta przedstawiona przez sklep krainazmyslow.pl na stronach internetowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. 

  3. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.krainazmyslow.pl , za pośrednictwem serwisów aukcyjnych (Allegro) telefonicznie, e-mailem lub osobiście.

  4. Zamówienia poprzez stronę  www.krainazmyslow.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w sklepie krainazmyslow.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie KrainaZmyslow.

  5. Obsługa zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez kupującego, poprzez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres e-mail Klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia.  Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 3 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane.

  6. Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatura przyjmującego szybkie płatności internetowe.  Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane). 

  7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do wysyłki (status transakcji - GOTOWE). 

  8. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub e-mailem pod adresem info@krainazmyslow.pl

  9. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

  10. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 

  11. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.  

  12. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.  

  13. Przesyłki dostarcza Poczta Polska, firmy kurierskie UPS GLS, TNT. Nabywca podczas składania zamówienia może wybrać tzw. "Odbiór osobisty" i odebrać zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie sklepu internetowego.

  14. Koszty przesyłki zawsze pokrywane są przez nabywcę.

  15. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajdują się na stonie głównej w zakładce FAQ.

  16. Klient może wybrać następujące formy płatności za złożone zamówienia:
    - Płatności przy odbiorze - należność pobiera listonosz lub kurier
    - Płatność z góry - tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu lub szybkim przelewem internetowym: DotPay.pl, m-Transfer
    - Płatność z góry - kartą kredytową (płatności karta kredytowa obsługuje serwis: DotPay.pl)

  17. Kupujący składający zamówienie płatne z góry, zobowiązuje się opłacić zamówienie w ciągu 10 dni od daty jego złożenia. Kraina Zmysłów zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia złożonego przez  kupującego jeżeli nie zostanie ono opłacone w ciągu 10 dni od daty jego złożenia.
     

  18. Zamówienia płatne przy odbiorze.
    Kupujący składający zamówienie płatne przy odbiorze w chwili potwierdzenia zamówienia poprzez klikniecie w specjalny link znajdujący się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia, zobowiązuje sie do opłacenia i odbioru zamówionego towaru. Nie odebranie przesyłki płatnej przy odbiorze przez Kupującego traktowane jest jako zwłoka w odbiorze rzeczy sprzedanej ( Art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego). Jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego. Koszty przechowania pokrywa kupujący. Cena jednej doby przechowania rzeczy sprzedanej nie odebranej z powodu zwłoki kupującego wynosi 5zł. W przypadku gdy kupujący nie odbierze zamówionego produktu w ciągu 60 dni od daty zakupu sklep ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży. 

     
    W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży z powodu nie odebrania rzeczy sprzedanej, przez Kupujacego, Kupujący zostaje obarczony wyłącznie kosztami przechowywania w/w rzeczy.

    Podstawa prawna:
     ( Art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego)
     

  19. Zwrot bez podania przyczyny.
    Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient, ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie. Sklep rainazmyslow.pl wydłuża ustawowy termin, w którym można dokonać zwrotu do 30 dni.

    Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Odzież i asortyment sklepu musi być czysta/y i posiadać oryginalnie przymocowane metki.
    Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym formularzem zwrotu.

    Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży (paragonie, fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do klienta (uwzględniony na dokumencie zakupu - paragonie, fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.
  20. Reklamacje.
    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu Kraina Zmysłów, ul. Zielna, 99-300 Kutno. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
    Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

  21. Rejestracja / Moje konto Klienckie / Zamówienie dyskretne.
    Założenie indywidualnego Konta Klienckiego w sklepie Krainazmyslow.pl lub złożenie zamówienia jednorazowego oznacza akceptację polityki prywatności sklepu krainazyslow.pl oraz wyrażenie zgody na  przetwarzanie danych osobowych zgodnie z tą w/w polityka. Sklep Kraina Zmysłów zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, podane podczas rejestracji i do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

  22. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dni 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

  23. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

  24. KrainaZmysłów zastrzega sobie prawo do wprowadzenia okresowych zmian w powyższym regulaminie. Klienci składajacy zamówienie w sklepie zobowiazani są do zapoznania się z aktualnym regulaminem. W przypadku braku akceptacji regulaminu prosimy o nie dokonywanie zakupów w serwisie www.krainazmyslow.pl

Zapraszamy do zapoznania sie z:

1) Polityką prywatności sklepu Kraina Zmysłów

2) Programem Rabatowym (lojalnościowym) sklepu Kraina Zmysłów 

3) Programem Partnerskim Kraina Zmysłów

Kontynuuj
Czas wyświetlania strony: 0.115s